Aktualności

Nabór na studia doktoranckie

//
WYDZIAŁ FIZYKI POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ ogłasza przyjęcia na STUDIA DOKTORANCKIE na rok akademicki 2017/2018 semestr letni.

Fizyk pokieruje Samorządem Studentów PW

//
W sobotę 13 stycznia zakończyło się posiedzenie wyborcze Parlamentu Studentów Politechniki Warszawskie. Z dumą możemy ogłosić iż na stanowisko Przewodniczącego Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej wybrany został dwukrotny Przewodniczący Wydziału Fizyki - Konrad Krawczyk. Przez okres sprawowania swojej poprzedniej funkcji studenci i pracownicy naszego Wydziału poznali Pana Konrada jako osobę wykazującą się wspaniałą organizacją zajęć, ogromną wiedzą samorządową oraz dużą charyzmą.

Na rok 2018 - poradniki dla naukowców

//
Rozpoczęcie nowego roku kalendarzowego to często szansa na nowe otwarcie. Dlatego postanowiliśmy ułatwić wszystkim usprawnienie swojego warsztatu naukowego. W tym celu w jednym miejscu portal granty-na-badania.com zebrał kilkadziesiąt - w większości bezpłatnych - możliwości poprawienia swoich umiejętności dotyczących pisania artykułów naukowych, przygotowywania wniosków o granty oraz wystąpień publicznych.

Oferta pracy w projekcie TEAM-TECH

//
Kierownik projektu "Thermoplastic nanocomposites for efficient screening of microwave electromagnetic radiation" ogłasza nabór na stanowisko adiunkta. Więcej informacji

Przyspiesz swoją karierę z Biurem Karier!

//
Biuro Karier PW zaprasza do udziału w Akceleratorze Kariery, który stworzony został we współpracy z pracodawcami, instytucjami rynku pracy oraz trenerami indywidualnymi. Projekt kierowany jest do studentów, absolwentów oraz doktorantów Politechniki Warszawskiej.